Ograniczona gwarancja Beko Bhca93741bhsi zapewnia klientom bezpieczeństwo i pewność, że wszelkie wady lub uszkodzenia zostaną naprawione lub wymienione bez dodatkowych kosztów. Gwarancja obejmuje produkty Beko, które zostały zakupione przez okres dwunastu miesięcy od daty zakupu. W przypadku wystąpienia wad produktu, Beko będzie odpowiedzialne za naprawę lub wymianę produktu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania lub uszkodzeń spowodowanych przez siły natury.
Ostatnia aktualizacja: Ograniczona gwarancja Beko Bhca93741bhsi
Fraza: gwarancja bekowyłącz filtr
Szukaj w opisach
- Wyłącz filtry
Ogłoszenia
hydrostat pralki beko
…witamhydrostat pralki beko wmb61242ptuzywanysprawnygwarancja rozruchowa 10 dni…
30 zł
Uwaga: Te informacje dotyczą tylko urządzeń Surface, Surface Type Cover, Xbox Console i Kinect.
Aktualizowanie gwarancji
Konieczne będzie skontaktowanie się z pomocą techniczną w celu zaktualizowania daty rozpoczęcia gwarancji na urządzenia Surface, Surface Type Cover, Xbox Console lub Kinect. Aby zaktualizować gwarancję, będą potrzebne następujące elementy:
Pokwitowanie sprzedaży/zakupu od autoryzowanego sprzedawcy urządzeń Surface lub Xbox.
Numer seryjny produktu Surface, Surface Type Cover, Xbox Console lub Kinect.
Sprawdzanie stanu gwarancji
Musisz zarejestrować urządzenie Surface, surface type cover, konsolę Xbox lub czujnik Kinect na swoim koncie Microsoft. Aby uzyskać więcej informacji na temat rejestrowania urządzenia, zobacz Zarządzanie urządzeniami używanymi na koncie Microsoft.
Po zarejestrowaniu urządzenia przejdź do account. com/devices i wybierz je, aby wyświetlić stan gwarancji.
Dowód zakupu
W celu zaktualizowania gwarancji należy wprowadzić ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy. Jeśli sprzedawca nie znajduje się na tej liście, nie martw się, możesz wysłać ten dokument do nas. Sprawdzimy, czy spełnia on poniższe kryteria.
Ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu jasno wskazuje nazwę sprzedawcy, datę zakupu i zakupiony towar, jak pokazano w poniższym przykładzie (tylko w języku angielskim). Jeśli pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu nie zawiera tych elementów, nie zostanie zaakceptowany.
Często zadawane pytania
Niedopuszczalne dowody zakupu obejmują (ale nie są ograniczone do tych elementów):
Wyciągi bankowe i z kart kredytowych
Paragony wypisane ręcznie (niekiedy mogą występować wyjątki)
Wyciągi z serwisu eBay, Amazon Marketplace lub innych tego typu źródeł niebędących miejscami sprzedaży detalicznej, w których nie określono, że produkt jest nowy
Rachunki dotyczące zamówień w przedsprzedaży
Typowe formaty obrazów i plików, które są akceptowane, takie jak JPEG, PDF czy PNG.
Daty gwarancji będą aktualizowane wyłącznie na podstawie pierwotnej daty zakupu, gdy urządzenie było nowe. Jeśli masz oryginalny dowód zakupu z pierwotnej sprzedaży, zostanie on zaakceptowany.
Aby to poprawić, możesz dostarczyć ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy, na którym jest ujęty program Microsoft Complete.
Gwarancja na urządzenie jest ważna w kraju lub regionie, w którym zostało zakupione. Pomoc techniczna dotycząca gwarancji może być ograniczona lub niedostępna, jeśli nie jesteś już w pierwotnym kraju zakupu, szczególnie w kraju, w którym nie jest sprzedawany tablet Surface lub konsola Xbox.
Gwarancja na akcesorium zależy od pierwotnej daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu, gdy to urządzenie było kupowane jako nowe.
Skontaktuj się z pomocą techniczną
Po przygotowaniu dowodu zakupu skontaktuj się z pomocą techniczną, aby zaktualizować gwarancję.
Uwaga: Po ukończeniu aktualizacji aktualizacja może potrwać do 24 godzin.
Poniżej opisano, jak można skontaktować się z pomocą techniczną:
Przejdź do | konta Microsoft Urządzenia i znajdź swoje urządzenie.
Wybierz pozycję Informacje & pomocy technicznej i, jeśli to konieczne, wybierz pozycję Zarejestruj, aby zarejestrować urządzenie i wyświetlić szczegóły dotyczące zasięgu.
W wierszu roszczeń gwarancyjnych wybierz pozycję Dowiedz się więcej.
Wybierz pozycję Prześlij wniosek.
Podaj informacje na formularzu wniosku o pomoc techniczną w zakresie gwarancji i wybierz pozycję Prześlij.
Powiązane tematy
Sprawdź gwarancję firmy Microsoft i utwórz zlecenie serwisoweSerwisowania urządzenia z konsolą XboxPrzygotowanie urządzenia Surface do oddania do serwisuInformacje o gwarancji na urządzenie SurfaceGwarancje, rozszerzone plany serwisowe i postanowienia & dotyczące urządzeniaGwarancja
Warunki gwarancji Beko S. A.
BEKO spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-819), przy ulicy Puławskiej 366, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: 0000078147 (dalej: „BEKO”) udziela gwarancji jakości (dalej: „Gwarancja”) na wprowadzone przez BEKO do obrotu na terenie Polski produkty marki BEKO (dalej: „Urządzenia”) osobom, które nabyły te produkty („Użytkownik”) na następujących warunkach:
I. ZAKRES OCHRONY.
- BEKO gwarantuje, że Urządzenie zakupione przez Użytkownika jest wolne od wad produkcyjnych lub materiałowych, powstałych z przyczyn tkwiących w tym Urządzeniu (dalej: „Wada”), które ujawnią się w ciągu terminu określonego w części II. niniejszych Warunków Gwarancji (dalej: „Okres Gwarancyjny”).
- W razie ujawnienia się Wady Produktu w trakcie Okresu Gwarancyjnego, zostanie ona usunięta na koszt BEKO w sposób uzależniony od właściwości wady, na zasadach i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Gwarancji.
- BEKO zobowiązuje się do usunięcia Wady poprzez dokonanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany Urządzenia, bądź też reklamacja zgłoszona na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji zostanie rozpoznana w inny sposób uzgodniony przez BEKO i Użytkownika.
- Udzielona gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- użytkowanie Urządzenia zgodnie z Instrukcją Obsługi dołączoną do tego Urządzenia i jego przeznaczeniem, jak również odpowiednia konserwacja Urządzenia;
- użytkowanie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego.
- stosowanie osprzętu zalecanego przez producenta;
- brak ingerencji w Urządzenie przez osoby do tego nieupoważnione;
- brak ingerencji w tabliczkę znamionową z numerem seryjnym Urządzenia.
- Udzielona przez Beko Gwarancja nie obejmuje:
- wad powstałych z przyczyn innych niż tkwiące w Urządzeniu;
- czynności przewidzianych w Instrukcji Obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik Urządzenia we własnym zakresie i na swój koszt, w tym: instruktażu dotyczącego obsługi Urządzenia, instalacji oraz regulacji urządzenia gazowego (w tym ustawienia płomienia oszczędnościowego palników, wymiana dysz itp. );
- usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, przypadkowego uszkodzenia Urządzenia, nieodpowiedniego napięcia prądu lub dokonania jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na niewłaściwe działanie Urządzenia, i które naprawiane były przez osoby nieupoważnione, używania instalacji niezgodnych z odpowiednimi Polskimi Normami i innych niż wymienione w Instrukcji Obsługi Urządzenia;
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, korozji, innych uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniedbaniem Użytkownika lub powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (do których zalicza się w szczególności wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia, wszystkiego rodzaju awarie domowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, itp. ), a także powstałych na skutek przedostania się zanieczyszczeń lub ciał obcych do Urządzenia.
Niniejsze warunki gwarancji mają zastosowanie do Urządzeń zakupionych od dnia 01. 03. 2019 r.- elementów ze szkła oraz plastiku;
- odbarwień Urządzenia lub poszczególnych jego części;
- usterek powstałych w wyniku niewłaściwego montażu Urządzenia w zabudowie meblowej, niezgodnego z Instrukcją Obsługi Urządzenia lub innymi wytycznymi dotyczącymi montażu sprzętu w zabudowie meblowej określonymi przez Producenta;
- usterek powstałych na skutek przechowywania i użytkowania Urządzenia w warunkach, które są niezgodne z normalnymi warunkami domowymi określonymi wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów prawa i odpowiednich Polskich Norm.
V. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA. Niniejsze warunki gwarancji mają zastosowanie do Urządzeń zakupionych od dnia 25. 12. 2014 r. Gwarant oświadcza, że niniejsza Gwarancja jest udzielana Użytkownikowi dodatkowo i nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej na podstawie Kodeksu cywilnego.Gwarancja Małe AGD
Drodzy Klienci,
Dziękujemy za zakup naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że nasze urządzenia będą służyć przez lata. Każdy produkt firmy Beko jest objęty 2-letniem okresem gwarancji.
Warunki gwarancji Beko S. A- (małe urządzenia AGD)
BEKO spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-819), przy ulicy Puławskiej 366, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: 0000078147 (dalej: „BEKO”) udziela gwarancji jakości (dalej: „Gwarancja”) na wprowadzone przez BEKO do obrotu na terenie Polski produkty marki BEKO (dalej: „Urządzenia”) osobom, które nabyły te produkty („Użytkownik”) na następujących warunkach:
I.BEKO gwarantuje, że Urządzenie zakupione przez Użytkownika jest wolne od wad produkcyjnych lub materiałowych, powstałych z przyczyn tkwiących w tym Urządzeniu (dalej: „Wada”), które ujawnią się w ciągu terminu określonego w części II.
W razie ujawnienia się Wady Produktu w trakcie Okresu Gwarancyjnego, zostanie ona usunięta na koszt BEKO w sposób uzależniony od właściwości wady, na zasadach i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Gwarancji.
BEKO zobowiązuje się do usunięcia Wady poprzez dokonanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany Urządzenia, bądź też reklamacja zgłoszona na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji zostanie rozpatrzona w inny sposób uzgodniony przez BEKO i Użytkownika.
Udzielona gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Okres Gwarancyjny wynosi 24 miesiące licząc od daty zakupu Urządzenia przez pierwszego Użytkownika.
III.
Wady Urządzenia ujawnione w Okresie Gwarancyjnym będą usuwane pod warunkiem przedstawienia przez Użytkownika dowodu zakupu tego Urządzenia zawierającego oznaczenia niezbędne do jego identyfikacji (model, datę zakupu).
Uprawnienia wynikające z niniejszych Warunków Gwarancji mogą być zrealizowane przez Użytkownika wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Serwisowych BEKO (dalej: „Serwis”) po uprzednim dokonaniu zgłoszenia na Infolinii BEKO pod numerem telefonu: 22 250 14 14. Urządzenie powinno być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone przez Użytkownika na czas transportu do punktu serwisowego Beko.
Wady Urządzenia będą usunięte w terminie 14 dni od daty zgłoszenia Wady na Infolinii BEKO.
Jeżeli część zamienna wymieniana w ramach uprawnień wynikających z niniejszych Warunków Gwarancji Urządzenia jest sprowadzana z zagranicy, termin naprawy, o którym mowa powyżej, może ulec wydłużeniu jednak, nie więcej niż do 30 dni licząc odpowiednio od daty zgłoszenia Wady na Infolinii BEKO. Po usunięciu Wady, Urządzenie zostanie dostarczone Użytkownikowi na koszt BEKO.
IV.Warunkiem skorzystania z niniejszych Warunków Gwarancji jest:
- użytkowanie Urządzenia zgodnie z Instrukcją Obsługi dołączoną do tego Urządzenia i jego przeznaczeniem, jak również odpowiednie czyszczenie i konserwacje Urządzenia;
- użytkowanie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego. Urządzenie nie jest używane do celów prowadzenia działalności gospodarczej lub w zastosowaniach eksploatacji masowej, w szczególności w gastronomicznej działalności hoteli, restauracji i innych obiektów turystyczno-rekreacyjnych lub zbiorowego żywienia. Stosowanie osprzętu zalecanego przez producenta; brak ingerencji w Urządzenie przez osoby do tego nieupoważnione; brak ingerencji w tabliczkę znamionową z numerem seryjnym Urządzenia.
Udzielona przez Beko Gwarancja nie obejmuje:
- wad powstałych z przyczyn innych niż tkwiące w Urządzeniu;
- normalnego zużycia elementów eksploatacyjnych tj. akumulatory, baterie, noże, filtry, żarówki, szczotki, itp. ;
- czynności przewidzianych w Instrukcji Obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik Urządzenia we własnym zakresie i na swój koszt, w tym: instruktażu dotyczącego obsługi Urządzenia, instalacji oraz regulacji urządzenia.
- usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, przypadkowego uszkodzenia Urządzenia, nieodpowiedniego napięcia prądu lub dokonania jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na niewłaściwe działanie Urządzenia, i które naprawiane były przez osoby nieupoważnione, używania instalacji niezgodnych
z odpowiednimi Polskimi Normami i innych niż wymienione w Instrukcji Obsługi Urządzenia;
uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, korozji, innych uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniedbaniem Użytkownika lub powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (do których zalicza się w szczególności wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia, wszystkiego rodzaju awarie domowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, itp. ), a także powstałych na skutek przedostania się zanieczyszczeń lub ciał obcych do Urządzenia, zakamienienia (proces odkamieniania musi być przeprowadzany zgodnie z instrukcją obsługi z użyciem odpowiednich środków czyszczących) elementów ze szkła, plastiku oraz porcelany; odbarwień Urządzenia lub poszczególnych jego części;
- usterek powstałych na skutek przechowywania i użytkowania Urządzenia w warunkach, które są niezgodne z normalnymi warunkami domowymi określonymi wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów prawa i odpowiednich Polskich Norm;
V. - stosowanie osprzętu zalecanego przez producenta;