Oświadczenie o ograniczonej gwarancji Haier Mwm10100gcss 07 06

Haier Mwm10100gcss 07 06 oferuje oświadczenie o ograniczonej gwarancji, które zapewnia użytkownikowi dostęp do naprawy i wymiany produktu w przypadku usterki. Oświadczenie to zapewnia ochronę produktu przez okres trwania gwarancji, a także wskazuje, jakie usługi są dostępne na rzecz użytkownika. Oświadczenie to zawiera również informacje na temat tego, co należy zrobić w przypadku wystąpienia usterki, w jaki sposób skontaktować się z usługodawcą oraz jakie dokumenty należy dostarczyć do serwisu. Oświadczenie to jest jednym z najważniejszych dokumentów dotyczących produktu Haier Mwm10100gcss 07 06 i powinien być dokładnie przestudiowany przez użytkownika.

Ostatnia aktualizacja: Oświadczenie o ograniczonej gwarancji Haier Mwm10100gcss 07 06

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy technicznej w zakresie użytkowania lub konserwacji urządzeń Haier? Skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy. Zadzwoń pod unikalny numer dla całej Polski* 801081314 - 22 5851111 lub skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy (przed telefonem upewnij się, że masz pod ręką numer seryjny znajdujący się na produkcie i datę zakupu).

*Koszt połączenia według stawek operatora

Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!

Robo-technical 31 Aug 2020 11:25 12603

  • #1

    Home appliances specialist

    #1

    Witajcie.
    Ostatnio zostałem poproszony o podłączenie płyty indukcyjnej.
    W instrukcji był schemat podłączenia, ale nigdzie nie znalazłem miejsca gdzie osoba instalatora ma się podpisać. Zadzwoniłem na infolinię producenta i tam dowiedziałem się że osoba która instaluje sama ma wystawić świadectwo podłączenia. Czy jest jakiś gotowy wzór? A może Wy macie jakiś gotowy wzór?

  • #2elpapiotr

    Electrician specialist  #2

    Kartę gwarancyjną tego urządzenia obejrzałeś?

  • #3#3

    @elpapiotr
    Nie ma jej, Bosch nie dał karty gwarancyjnej do swego produktu. Była tylko instrukcja obsługi i instrukcja instalacji. Na infolinii powiedziono że nie trzeba dawać karty gwarancyjnej gdyż podstawą gwarancji jest paragon lub faktura.
    Pamiętam jak swoją Amicę podłączałem to było odpowiednie miejsce właśnie w karcie gwarancyjnej. A tu samemu mam udzielić zaświadczenia.

  • #4User removed accountLevel 1  #4

    Robo-technical wrote:

    @elpapiotr
    Pamiętam jak swoją Amice podłączałem to było odpowiednie miejsce właśnie w karcie gwarancyjnej.

    To weź instrukcję z Amica i zrób podobną stronę w edytorze dokumentów, tylko zamień "Amica" na "Bosch", wydrukuj i się podpisz.

  • #5#5

    @baseemitercollector
    Też nad tym myślałem. Ale stwierdziłem że jeszcze zapytam kolegów na forum z działu elektrycznego którzy mają większe doświadczenie w tym zakresie. Sam na co dzień zajmuję się głównie naprawą i serwisem ale sprzętu po gwarancji.

  • Helpful post

    #6jack63Level 43  #6

    Robo-technical wrote:

    Bosch nie dał karty gwarancyjnej do swego produktu.

    Piszesz o formie papierowej dokumentów?
    A co jest na stronie Boscha w dziale płyt indukcyjnych? Czy są te same instrukcje w formie elektronicznej i czy jest cokolwiek napisane w kwestii gwarancji i jej warunków?
    Czy w ogóle Bosch udziela gwarancji na swoje wyroby nabywcom indywidualnym, czy może przerzucił te obowiązki na sprzedawców?

    baseemitercollector wrote:

    weź instrukcję z Amica i zrób podobną stronę w edytorze dokumentów tylko zamień "Amica" na "Bosch", wydrukuj i się podpisz.

    Ciekawy pomysł, ale ani informacje "na gębę" z infolinii, ani takie pomysły nie są wg. mnie pewną drogą do uznania reklamacji gwarancyjnej.
    Osobiście to kontaktował bym się drogą mailową. Nawet z zapytaniem czy wymyślony przeze mnie wzór potwierdzenia montażu przez osobę uprawnioną jest akceptowalny przez ludzi z Boscha.
    A może sami coś podeślą?
    W każdym razie nic na gębę! Działania koncernów prowadzące do obniżki swoich kosztów przez przerzucenie nawet ryzyka na konsumenta są coraz bardziej bezczelne i cwaniackie. Dlatego trzeba mieć potwierdzenie "prawomyślności" swoich działań przez nich. Trudniej jest im się z tego wykręcić. Z resztą może to być niezły test na to jak traktują klientów, bo to że produkują coraz większy chłam, bazując na starej opinii, jest znane.

  • #7#7

    Pozostaje jeszcze jedna kwestia - skoro

    Robo-Technical wrote:

    Nie ma jej, Bosch nie dał karty gwarancyjnej do swego produktu. Na infolinii powiedziono że nie trzeba dawać karty gwarancyjnej gdyż podstawą gwarancji jest paragon lub faktura.

    zaszła taka sytuacja, a nabywca ma tylko tę instrukcję i jest na niej miejsce, dlaczego nie dokonać odpowiedniego wpisu własnie na tej instrukcji?
    Warto nabywcy zostawić również kopię/ksero własnego świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzającego jego ważność.

  • #8#8

    A może jest tu na forum ktoś, kto na co dzień zajmuje się podłączaniem takich urządzeń a nie od święta:D

    Dodano po 8 [minuty]:

    jack63 wrote:

    A co jest na stronie Boscha w dziale płyt indukcyjnych? Czy są te same instrukcje w formie elektronicznej i czy jest cokolwiek napisane w kwestii gwarancji i jej warunków?

    Nie wiele;/
    https://www. pl/lista-produktow/got... 8/Togglebox=-497896051/Togglebox=-1008297566/

  • #9pitrelLevel 21  #9

    Skoro nie została dołączona karta gwarancyjna, a tym samym warunki gwarancji, to producent nie może później wymagać świadectwa podłączenia w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji.

  • #10#10

    pitrel wrote:

    Skoro nie została dołączona karta gwarancyjna, a tym samym warunki gwarancji, to producent nie może później wymagać świadectwa podłączenia w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji.

    Idąc tym tropem można powiedzieć: skoro nie ma załączonej karty gwarancyjnej to nie ma gwarancji. Bo gwarancja jest dobrowolna i nie musi zostać udzielona.
    Więc wniosek jest taki że nalezy domagać się warunków gwarancji na piśmie a tam będzie wyszczególnione co musi być aby została uznana.

  • #11#11

    Panowie, ale w temacie tym nie chodzi o warunki gwarancji i jej warunki tylko Świadectwo podłączenia sprzętu i w jaki sposób mam je wystawić.

  • #12#12

    Robo-technical wrote:

    Panowie, ale w temacie tym nie chodzi o warunki gwarancji i jej warunki tylko Świadectwo podłączenia sprzętu i w jaki sposób mam je wystawić.

    Ok, ale przecież to "świadectwo podłączenia" jest ściśle powiązane z gwarancją i jej warunkami. Brak tego świadectwa unieważniał gwarancję, a w zasadzie był złamaniem warunków gwarancji i wiązał się z odmową naprawy/wymiany gwarancyjnej.

    baseemitercollector wrote:

    Idąc tym tropem można powiedzieć: skoro nie ma załączonej karty gwarancyjnej to nie ma gwarancji. Bo gwarancja jest dobrowolna i nie musi zostać udzielona.
    Więc wniosek jest taki że należy domagać się warunków gwarancji na piśmie a tam będzie wyszczególnione co musi być aby zostala uznana.

    Właśnie o to mi chodziło w tym co napisałem wyżej.

  • #13Chris_W

    Company Account
    Level 38  #13

    Można się posłużyć "oświadczeniem poprawnego wykonania" - w tym wypadku podłączenia sprzętu AGD.

  • #14pol102

    VIP Meritorious for electroda. pl  #14

    Praise from the moderator Topolski Mirosław:

    Każdy producent honoruje oświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje w zakresie podłączenia urządzenia do instalacji elektrycznej.

    Ja to wypisuję w wolnym miejscu instrukcji taką regułkę: Oświadczam, iż dnia DATA dokonałem podłączenia płyty indukcyjnej numer.... do instalacji w układzie UKŁAD, w lokalu ADRES z zachowaniem zasad BHP, uznanej wiedzy technicznej oraz w zgodności z aktualnymi normami technicznymi.
    Numer ŚP E +D (bo ładnie wygląda)
    Pieczątka, data, podpis.

  • #15#15

    Myślę że temat został wyczerpany. Bardzo dziękuję wszystkim za wszelkie wskazówki. Będę miał na przyszłość.

Candy Hoover Group S. r. l. z jednym udziałowcem, podlegająca zarządzaniu i koordynacji przez Candy S. p. A., z siedzibą pod adresem: Via Comolli, 16-20861 Brugherio (MB) – Włochy kapitał zakładowy: 30. 000. 000, 00 EUR, w pełni wpłacony, włoski numer podatkowy i numer rejestracyjny w Rejestrze Firm Monza i Brianza 04666310158, VAT: IT00786860965

Oświadczenie o ograniczonej gwarancji Haier Mwm10100gcss 07 06

Bezpośredni link do pobrania Oświadczenie o ograniczonej gwarancji Haier Mwm10100gcss 07 06

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Oświadczenie o ograniczonej gwarancji Haier Mwm10100gcss 07 06