Haier Mwm10100gcss 07 06 oferuje oświadczenie o ograniczonej gwarancji, które zapewnia użytkownikowi dostęp do naprawy i wymiany produktu w przypadku usterki. Oświadczenie to zapewnia ochronę produktu przez okres trwania gwarancji, a także wskazuje, jakie usługi są dostępne na rzecz użytkownika. Oświadczenie to zawiera również informacje na temat tego, co należy zrobić w przypadku wystąpienia usterki, w jaki sposób skontaktować się z usługodawcą oraz jakie dokumenty należy dostarczyć do serwisu. Oświadczenie to jest jednym z najważniejszych dokumentów dotyczących produktu Haier Mwm10100gcss 07 06 i powinien być dokładnie przestudiowany przez użytkownika.
Ostatnia aktualizacja: Oświadczenie o ograniczonej gwarancji Haier Mwm10100gcss 07 06
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy technicznej w zakresie użytkowania lub konserwacji urządzeń Haier? Skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy. Zadzwoń pod unikalny numer dla całej Polski* 801081314 - 22 5851111 lub skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy (przed telefonem upewnij się, że masz pod ręką numer seryjny znajdujący się na produkcie i datę zakupu).
*Koszt połączenia według stawek operatora
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.
Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!
Robo-technical 31 Aug 2020 11:25 12603
#1#1
Home appliances specialist
Witajcie.
Ostatnio zostałem poproszony o podłączenie płyty indukcyjnej.
W instrukcji był schemat podłączenia, ale nigdzie nie znalazłem miejsca gdzie osoba instalatora ma się podpisać. Zadzwoniłem na infolinię producenta i tam dowiedziałem się że osoba która instaluje sama ma wystawić świadectwo podłączenia. Czy jest jakiś gotowy wzór? A może Wy macie jakiś gotowy wzór?#2elpapiotr
Electrician specialist #2
Kartę gwarancyjną tego urządzenia obejrzałeś?
#3#3
@elpapiotr
Nie ma jej, Bosch nie dał karty gwarancyjnej do swego produktu. Była tylko instrukcja obsługi i instrukcja instalacji. Na infolinii powiedziono że nie trzeba dawać karty gwarancyjnej gdyż podstawą gwarancji jest paragon lub faktura.
Pamiętam jak swoją Amicę podłączałem to było odpowiednie miejsce właśnie w karcie gwarancyjnej. A tu samemu mam udzielić zaświadczenia.#4User removed accountLevel 1 #4
Robo-technical wrote:
To weź instrukcję z Amica i zrób podobną stronę w edytorze dokumentów, tylko zamień "Amica" na "Bosch", wydrukuj i się podpisz.@elpapiotr
Pamiętam jak swoją Amice podłączałem to było odpowiednie miejsce właśnie w karcie gwarancyjnej.#5#5
@baseemitercollector
Też nad tym myślałem. Ale stwierdziłem że jeszcze zapytam kolegów na forum z działu elektrycznego którzy mają większe doświadczenie w tym zakresie. Sam na co dzień zajmuję się głównie naprawą i serwisem ale sprzętu po gwarancji.- Helpful post
#6jack63Level 43 #6
Robo-technical wrote:
Bosch nie dał karty gwarancyjnej do swego produktu.
Piszesz o formie papierowej dokumentów?
A co jest na stronie Boscha w dziale płyt indukcyjnych? Czy są te same instrukcje w formie elektronicznej i czy jest cokolwiek napisane w kwestii gwarancji i jej warunków?
Czy w ogóle Bosch udziela gwarancji na swoje wyroby nabywcom indywidualnym, czy może przerzucił te obowiązki na sprzedawców?baseemitercollector wrote:
weź instrukcję z Amica i zrób podobną stronę w edytorze dokumentów tylko zamień "Amica" na "Bosch", wydrukuj i się podpisz.
Ciekawy pomysł, ale ani informacje "na gębę" z infolinii, ani takie pomysły nie są wg. mnie pewną drogą do uznania reklamacji gwarancyjnej.
Osobiście to kontaktował bym się drogą mailową. Nawet z zapytaniem czy wymyślony przeze mnie wzór potwierdzenia montażu przez osobę uprawnioną jest akceptowalny przez ludzi z Boscha.
A może sami coś podeślą?
W każdym razie nic na gębę! Działania koncernów prowadzące do obniżki swoich kosztów przez przerzucenie nawet ryzyka na konsumenta są coraz bardziej bezczelne i cwaniackie. Dlatego trzeba mieć potwierdzenie "prawomyślności" swoich działań przez nich. Trudniej jest im się z tego wykręcić. Z resztą może to być niezły test na to jak traktują klientów, bo to że produkują coraz większy chłam, bazując na starej opinii, jest znane. #7#7
Pozostaje jeszcze jedna kwestia - skoro
Robo-Technical wrote:
Nie ma jej, Bosch nie dał karty gwarancyjnej do swego produktu. Na infolinii powiedziono że nie trzeba dawać karty gwarancyjnej gdyż podstawą gwarancji jest paragon lub faktura.
zaszła taka sytuacja, a nabywca ma tylko tę instrukcję i jest na niej miejsce, dlaczego nie dokonać odpowiedniego wpisu własnie na tej instrukcji?
Warto nabywcy zostawić również kopię/ksero własnego świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzającego jego ważność.#8#8
A może jest tu na forum ktoś, kto na co dzień zajmuje się podłączaniem takich urządzeń a nie od święta:D
Dodano po 8 [minuty]:
jack63 wrote:
Nie wiele;/A co jest na stronie Boscha w dziale płyt indukcyjnych? Czy są te same instrukcje w formie elektronicznej i czy jest cokolwiek napisane w kwestii gwarancji i jej warunków?
https://www. pl/lista-produktow/got... 8/Togglebox=-497896051/Togglebox=-1008297566/#9pitrelLevel 21 #9
Skoro nie została dołączona karta gwarancyjna, a tym samym warunki gwarancji, to producent nie może później wymagać świadectwa podłączenia w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji.
#10#10
pitrel wrote:
Idąc tym tropem można powiedzieć: skoro nie ma załączonej karty gwarancyjnej to nie ma gwarancji. Bo gwarancja jest dobrowolna i nie musi zostać udzielona.Skoro nie została dołączona karta gwarancyjna, a tym samym warunki gwarancji, to producent nie może później wymagać świadectwa podłączenia w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji.
Więc wniosek jest taki że nalezy domagać się warunków gwarancji na piśmie a tam będzie wyszczególnione co musi być aby została uznana.#11#11
Panowie, ale w temacie tym nie chodzi o warunki gwarancji i jej warunki tylko Świadectwo podłączenia sprzętu i w jaki sposób mam je wystawić.
#12#12
Robo-technical wrote:
Panowie, ale w temacie tym nie chodzi o warunki gwarancji i jej warunki tylko Świadectwo podłączenia sprzętu i w jaki sposób mam je wystawić.
Ok, ale przecież to "świadectwo podłączenia" jest ściśle powiązane z gwarancją i jej warunkami. Brak tego świadectwa unieważniał gwarancję, a w zasadzie był złamaniem warunków gwarancji i wiązał się z odmową naprawy/wymiany gwarancyjnej.
baseemitercollector wrote:
Idąc tym tropem można powiedzieć: skoro nie ma załączonej karty gwarancyjnej to nie ma gwarancji. Bo gwarancja jest dobrowolna i nie musi zostać udzielona.
Więc wniosek jest taki że należy domagać się warunków gwarancji na piśmie a tam będzie wyszczególnione co musi być aby zostala uznana.Właśnie o to mi chodziło w tym co napisałem wyżej.
#13Chris_W
Company Account
Level 38 #13Można się posłużyć "oświadczeniem poprawnego wykonania" - w tym wypadku podłączenia sprzętu AGD.
#14pol102
VIP Meritorious for electroda. pl #14
Praise from the moderator Topolski Mirosław:
Każdy producent honoruje oświadczenie osoby posiadającej kwalifikacje w zakresie podłączenia urządzenia do instalacji elektrycznej.
Ja to wypisuję w wolnym miejscu instrukcji taką regułkę: Oświadczam, iż dnia DATA dokonałem podłączenia płyty indukcyjnej numer.... do instalacji w układzie UKŁAD, w lokalu ADRES z zachowaniem zasad BHP, uznanej wiedzy technicznej oraz w zgodności z aktualnymi normami technicznymi.
Numer ŚP E +D (bo ładnie wygląda)
Pieczątka, data, podpis.#15#15
Myślę że temat został wyczerpany. Bardzo dziękuję wszystkim za wszelkie wskazówki. Będę miał na przyszłość.
Candy Hoover Group S. r. l. z jednym udziałowcem, podlegająca zarządzaniu i koordynacji przez Candy S. p. A., z siedzibą pod adresem: Via Comolli, 16-20861 Brugherio (MB) – Włochy kapitał zakładowy: 30. 000. 000, 00 EUR, w pełni wpłacony, włoski numer podatkowy i numer rejestracyjny w Rejestrze Firm Monza i Brianza 04666310158, VAT: IT00786860965