Instrukcja montażu, pielęgnacji i użytkowania Black And Decker Bdc6l La zawiera wszystkie informacje niezbędne do zainstalowania, używania i utrzymania urządzenia. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje o instalacji, konserwacji i użytkowaniu urządzenia. Instrukcja jest również wyposażona w instrukcje użytkowania produktu, wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, dane techniczne i inne informacje dotyczące produktu. Instrukcja montażu, pielęgnacji i użytkowania Black And Decker Bdc6l La jest ważna, ponieważ zawiera informacje, które mogą pomóc w uniknięciu urazów spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja montażu, pielęgnacji i użytkowania Black And Decker Bdc6l La
Specyfikacja
Zobacz pełną specyfikację
Typ drukarki | Kolor | Funkcje | Kopiowanie i skanowanie, Drukowanie | Rozmiar wyświetlacza | 1 line x 16 characters monochrome LCD | Pamięć | 32MB | Technologia | Atramentowa |
---|
Serwis on-site Awarie urządzeń posiadających gwarancję z dojazdem do miejsca instalacji (On-site) należy zgłaszać za pośrednictwem infolinii Brother, Warunkiem uzyskania gwarancji on-site jest zarejestrowanie urządzenia na stronie: atyourside. pl w terminie 60 dni od daty jego zakupu.
pod nr. telefonu 801 333 803 lub (22) 500 94 94, w godzinach 9. 00 - 17. 00.
Lista urządzeń posiadających obsługę on-site po rejestracji dostępna tutaj: lista urządzeń
Warunki gwarancji on-site: szczegółowe warunki gwarancji
Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
- Nazwę i model urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego
UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)
SERWIS POGWARANCYJNY
Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:
UWAGA! Przygotowanie urządzenia do transportu:
Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
Firma Brother Polska Sp. z o. o., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.
DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:
Blasc Sp. o.,
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa
Dane kontaktowe:
tel. : (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
fax: (22) 462 84 41
e-mail: info. pl
https://. blasc. pl
Warunki wysyłki:
Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).
Comp S. A.
ul. Działkowa 115 a
02-234 Warszawa
tel. : 022 465 09 99,
fax: 022 465 07 80
e-mail: serwis@comp. pl lub pomoc@comp. pl
https://www. pl/
LOKALIZACJA PUNKTÓW SERWISOWYCH
Comp S. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www. dpd. pl). Nr klienta 141503.
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się