Konfiguracja sieci Dell Ct3021 jest prosta i łatwa w użyciu. Zestaw zawiera instrukcje, które pomogą Ci w konfiguracji, aby uzyskać szybkie połączenie z Twoją siecią. W zestawie znajdują się kable Ethernet i anteny, a także karty sieciowe i koncentratory. Przed rozpoczęciem konfigurowania sieci Dell Ct3021 należy upewnić się, że masz wszystkie niezbędne elementy i instrukcje. Następnie możesz śledzić instrukcje konfiguracji sieci, aby ustawić router, połączyć kable i ustawić sieć. Po zakończeniu konfiguracji sieci możesz bezpiecznie połączyć się z siecią i korzystać z niej.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja konfiguracji sieci Dell Ct3021
Uwaga: Poniższy artykuł dotyczy wyłącznie tych routerów bezprzewodowych, które są zgodne z aplikacją Tether.
https://www. com/tether_compatibility_list/
Kroki konfiguracji przedstawimy na przykładzie routera Archer A7.
Krok 1. Wykonaj poniższe kroki, aby połączyć swój router.
Jeśli połączenie z Internetem nawiązujesz za pomocą przewodu Ethernet wychodzącego ze ściany i nie korzystasz z modemu DSL/kablowego/satelitarnego, podłącz przewód Ethernet bezpośrednio do portu Internet routera, a następnie wykonaj krok 4 i 5, aby prawidłowo podłączyć sprzęt.
Uwagi:
1. Wyłącz modem i wyjmij zapasową baterię, jeśli jest w nią wyposażony.
2. Podłącz modem do portu Internet routera za pomocą przewodu Ethernet.
3. Włącz modem i odczekaj 2 minuty aż uruchomi się ponownie.
4. Podłącz zasilacz do routera, a następnie go włącz.
Krok 2. Połącz swój smartfon z siecią Wi-Fi TP-Link. Domyślna nazwa i hasło sieci bezprzewodowej znajdują się na etykiecie w spodniej części routera.
Krok 3. Uruchom aplikację Tether na swoim telefonie.
Krok 4. Wybierz swój router bezprzewodowy TP-Link z listy.
Krok 5. Utwórz hasło logowania do swojego routera.
Krok 6. Następnie odczekaj minutę i wybierz typ połączenia z Internetem oraz uzupełnij nazwę użytkownika i hasło.
Uwaga: Typ połączenia i inne dane potrzebne do konfiguracji sieci zapewnia usługodawca. Skontaktuj się ze swoim usługodawcą, jeśli nie znasz prawidłowych parametrów.
Krok 7. Skonfiguruj ustawienia adresu MAC swojego routera.
Uwaga: Wybierz Nie zmieniaj adresu MAC (zalecane).
Krok 8. Dostosuj ustawienia sieci 2, 4 GHz i 5 GHz swojego routera.
Krok 9. Potwierdź i wprowadź ustawienia. Aplikacja Tether przeprowadzi test połączenia z siecią i poinformuje cię o wykrytych błędach.
Krok 10. Gotowe! Korzystaj z Internetu.
Więcej informacji o funkcjach i ustawieniach uzyskasz na stronie Centrum pobierania, gdzie dostępne są wszystkie instrukcje produktów TP-Link.
Czy ten poradnik FAQ był pomocny?
Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.
Jakie są Twoje uwagi dotyczące tego artykułu?
- Niezadowolenie z produktu
- Zbyt skomplikowany
- Mylący tytuł
- Nie dotyczy mnie
- Zbyt ogólnikowy
- Inne
Interesuje nas Twoja opinia. Jak możemy poprawić tą zawartość?
Dziękujemy
Dziękujemy za przesłanie opinii.
Kliknij tutaj, aby skontaktować się ze Wsparciem technicznym TP-Link.
Ten artykuł dotyczy:
Deco M1300(3-pack), Deco W3600, Deco X68(2-pack), Deco E3(3-pack), Deco X20, Deco M1300, Deco X68, Deco HC4, Deco X25, Deco E4(1-pack), Deco X3600(2-pack), Deco Voice X50, Deco M5(1-pack), Deco X5700, Deco M9 Plus(1-pack), Deco S4(3-pack), Deco M4(3-pack), Deco X60(3-pack), Deco W6000, Deco XE5300, Deco M5, Deco M4, Deco X3600, Deco HX20, Deco XE75, Deco M3, Deco X20(3-pack), Deco M5 Plus(3-pack), DecoX5700, Deco X50-4G, Deco S7(3-pack), Deco X3600(3-pack), Deco E3(2-pack), Deco W2400(2-pack), Deco M5(3-pack), Deco M4(2-pack), Deco S4(2-pack), Deco AC1200(2-pack), Deco M1300(1-pack), Deco Voice X20, Deco X73-DSL, Deco W7200, Deco P9, Deco X68(1-pack), Deco P7, Deco X60(2-pack), Deco X60(1-pack), Deco X20-DSL, Deco X68(1 pack), Deco E4(3-pack), Deco 5G, Deco M5 Plus, Deco P7(2-pack), Deco X20-4G, Deco S4(1-pack), Deco S7, Deco X76 Plus, Deco S4, Deco M4(1-pack), Deco X20(2-pack), Deco X90, Deco W2400, Deco X50, Deco X96, Deco E4(2-pack), Deco X55, Deco E4, Deco E3, Deco W6000(2-pack), Deco X20(1-pack), Deco X68(3-pack), Deco M9 Plus(2-pack), Deco X80-5G, Deco M5(2-pack), Deco M9 Plus, Deco X5700(2-pack), Deco AC1200, Deco P9(3-pack), DecoX5700(2-pack), Deco M3W, Deco X60
Tryb punktów dostępowych (AP) służy do rozszerzenia istniejącej sieci przewodowej i stworzenia sieci bezprzewodowej. W tym trybie system Deco nie tworzy nowej podsieci i bedzie przekazywać cały ruch między routerem głównym i klientami.
Uwaga:
1. Utrzymuj aktualne oprogramowanie systemu Deco. Jeżeli nie jesteś pewny wersji, otwórz aplikację Deco, wejdź w zakładkę Więcej, Aktualizuj Deco, aby sprawdzić dostępne aktualizacje.
2. Upewnij się że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Deco aby korzystać z trybu Punktów dostępowych.
3. W trybie punktów dostępowych system Deco nie będzie działał jako serwer DHCP przydzielający adresy IP do klientów. Upewnij się że masz włączoną funkcję serwera DHCP na routerze głównym.
4. W trybie Punktów dostępowych klienci są zarządzani przez router głównym. Niektóre zaawansowane funkcje nie będą dostępne poprzez aplikację Deco, jak na przykłąd Antywirus, Kontrola rodzicielska, Przekierowywanie portów, Rezerwacja adresóœ, TP-Link DDNS itp.
5. Ethernet Backhaul działa w trybie Puntków dostępowych.
Przykładowa konfiguracja
Krok 1. Połącz swój telefon z siecią WiFi Deco a następnie włącz aplikację Deco , otwórz zakładkę Więcej w prawym dolnym rogu i przejdź do Zaawansowane.
Krok 2. Otwórz Tryb pracy i wybierz Punkt dostępowy. Aplikacja poinformuje o restarcie Deco. Kliknij OK.
Krok 3. Poczekaj około 2 minuty aż system Deco uruchomi się ponownie. Od tego momentu system Deco będzie działać w trybie Puntków dostępowych.
W trybie Punktów dostępowych możesz zmieniać podstawowe ustawienia w aplikacji Deco, jak na przykład Ustawienia WiFi, Kontrola diod, itp. O pozostałych różnicach trybów Routera i Punktów dostępowych możesz dowiedzieć się w poniższym poradniku:
Jaka jest różnica między trybem punktu dostępowego i trybem routera obsługiwanymi przez Deco?
W razie potrzeby możesz przywrócić z powrotem tryb pracy Router przechodząc w aplikacji Deco do zakładki Więcej, następnie Zaawansowane i Tryb Pracy.
Czy ten poradnik FAQ był pomocny?
Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.
Jakie są Twoje uwagi dotyczące tego artykułu?
- Niezadowolenie z produktu
- Zbyt skomplikowany
- Mylący tytuł
- Nie dotyczy mnie
- Zbyt ogólnikowy
- Inne
Interesuje nas Twoja opinia. Jak możemy poprawić tą zawartość?
Dziękujemy
Dziękujemy za przesłanie opinii.
Kliknij tutaj, aby skontaktować się ze Wsparciem technicznym TP-Link.
Ten artykuł dotyczy:
Archer VR900, Archer D2, Archer D5, Archer VR2100v, Archer VR2100, Archer D50, TD-W9970, Archer VR600v, Archer VR2600, TD-W9960, Archer D20, Archer VR2800, TD-W9960v, Archer D9, Archer VR200, Archer D7, Archer VR300, Archer VR400, Archer VR600
Uwaga: Poniższy artykuł dotyczy wyłącznie tych routerów/modemów DSL, które są zgodne z aplikacją Tether.
https://www. com/tether_compatibility_list/
Kroki konfiguracji przedstawimy na przykładzie routera Archer VR600v.
1. Podłącz linię DSL do routera/modemu TP-Link w następujący sposób:
2. Połącz swój smartfon z siecią Wi-Fi TP-Link. Domyślna nazwa i hasło sieci bezprzewodowej znajdują się na etykiecie w spodniej części routera/modemu.
3. Uruchom aplikację Tether na swoim telefonie.
4. Wybierz swój router bezprzewodowy TP-Link z listy.
5. Utwórz hasło logowania do routera/modemu.
6. Następnie odczekaj minutę i wybierz swój region oraz usługodawcę.
7. Wybierz typ połączenia, uzupełnij nazwę użytkownika i hasło oraz VPI/VCI (dla ADSL) lub VLAN ID (dla VDSL).
Uwaga: Typ połączenia i inne dane potrzebne do konfiguracji sieci zapewnia usługodawca. Skontaktuj się ze swoim usługodawcą, jeśli nie znasz prawidłowych parametrów.
8. Dostosuj ustawienia sieci bezprzewodowej routera/modemu DSL.
9. Potwierdź i wprowadź ustawienia. Aplikacja Tether przeprowadzi test połączenia z siecią i poinformuje cię o wykrytych błędach.
10. Gotowe! Korzystaj z Internetu.
Więcej informacji o funkcjach i ustawieniach uzyskasz na stronie Centrum pobierania, gdzie dostępne są wszystkie instrukcje produktów TP-Link.
Czy ten poradnik FAQ był pomocny?
Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.
Jakie są Twoje uwagi dotyczące tego artykułu?
- Niezadowolenie z produktu
- Zbyt skomplikowany
- Mylący tytuł
- Nie dotyczy mnie
- Zbyt ogólnikowy
- Inne
Interesuje nas Twoja opinia. Jak możemy poprawić tą zawartość?
Dziękujemy
Dziękujemy za przesłanie opinii.
Kliknij tutaj, aby skontaktować się ze Wsparciem technicznym TP-Link.