Dla użytkowników Fujitsu Ipad100 Series, FAQ i rozwiązywanie problemów jest niezbędnym narzędziem do korzystania z urządzenia. Strona internetowa Fujitsu oferuje szeroki wybór FAQ i wskazówek dotyczących prawidłowego użytkowania, naprawy i aktualizacji urządzenia. FAQ pomagają w identyfikacji problemów i zawierają informacje dotyczące najczęściej spotykanych problemów związanych z produktem. Strona zawiera również wskazówki dotyczące naprawy i aktualizacji oprogramowania, wyjaśniające, jak wykonać te czynności bezpiecznie i skutecznie. Użytkownik może również skontaktować się z działem wsparcia firmy Fujitsu w celu uzyskania dalszej pomocy.
Ostatnia aktualizacja: Faq i rozwiązywanie problemów Fujitsu Ipad100 Series
Jak naprawić Safari nie działa na iPadzie?
W tym artykule zwrócono uwagę na 5 typowych problemów związanych z Safari, z którymi borykają się użytkownicy iPada, oraz odpowiednie rozwiązania, aby naprawić problem z Safari, który nie działa na iPadzie.
iPad Bluetooth nie działa? 10 metod tutaj
Dlaczego Bluetooth nie działa na moim iPadzie? Nie denerwować. W tym artykule znajdziesz 10 najlepszych metod naprawienia problemu z niedziałającym iPadem Bluetooth.
[Rozwiązano] Brak App Store na iPadzie
Znalazłeś App Store zgubiony na iPadzie? Nie wahaj się przeczytać tego posta, który oferuje wszystkie 6 najlepszych sposobów na łatwe naprawienie sklepu z aplikacjami, którego brakuje w iPadzie.
Dostępne metody połączenia
W drukarce dostępne są poniższe metody nawiązywania połączenia.
- Połączenie bezprzewodowe
Połącz drukarkę i urządzenia (np. komputer/smartfon/tablet) przy użyciu routera bezprzewodowego.
Jeśli masz router bezprzewodowy, możesz go użyć, by nawiązać połączenie bezprzewodowe.
- Metody połączenia różnią się w zależności od rodzaju routera bezprzewodowego.
- Ustawienia sieciowe, np. identyfikator SSID i protokół zabezpieczeń, można zmieniać w drukarce.
- Po nawiązaniu połączenia między urządzeniem a routerem bezprzewodowym i pojawieniu się na ekranie urządzenia ikony (ikony Wi-Fi) możesz podłączyć urządzenie do drukarki za pośrednictwem routera bezprzewodowego.
Połącz drukarkę i urządzenia (np. komputer/smartfon/tablet) bez użycia routera bezprzewodowego. canon/ij/webmanual/Manual/All/TS3100%20series/PL/NTR/screens/direct. jpg" alt=""/>
Uwaga
Ustawienia/konfiguracja połączenia sieciowego
Przeprowadź konfigurację połączenia drukarki z komputerem/smartfonem/tabletem.
Aby uzyskać więcej informacji o tej procedurze, kliknij tutaj.
Zmiana ustawień sieciowych
Poniżej znajdują się informacje na temat zmiany ustawień połączenia drukarki z komputerem/smartfonem/tabletem.
IJ Network Device Setup Utility
Program IJ Network Device Setup Utility sprawdza lub diagnozuje ustawienia drukarki i komputera, a także przywraca ich stan w przypadku wystąpienia błędów połączenia sieciowego. Wybierz jedno z poniższych łączy, aby pobrać program IJ Network Device Setup Utility.
Konfigurowanie/zmiana ustawień sieciowych (Windows)
W systemie Windows do skonfigurowania ustawień sieciowych można użyć programu IJ Network Device Setup Utility. canon/ij/webmanual/NWDeviceSetupUtility/W/1. 4/PL/NWDS/nwds_0000. html">Program IJ Network Device Setup Utility (Windows)
Diagnozowanie i naprawianie ustawień sieciowych (Windows/Mac OS)
Ustawienia sieciowe można diagnozować lub naprawiać przy użyciu programu IJ Network Device Setup Utility.
W przypadku systemu Windows:
W przypadku systemu Mac OS:
Porady dotyczące połączenia sieciowego
Uwagi/ograniczenia
Szczegółowe informacje znajdują się poniżej.
Ten opis rozwiązywania problemów podzielono na cztery poniższe części.
Wyszukaj
Wyszukiwanie stron docelowych poprzez wprowadzanie słów kluczowych.
Często zadawane pytania
Zbiór odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez naszych klientów.
Przykłady problemów
Znajdowanie przyczyn i rozwiązań problemów na podstawie stanu produktu lub efektów jego działania.
Problemy z obsługą
Rozwiązania, porady optymalizacyjne i inne informacje dotyczące poszczególnych funkcji, takich jak drukowanie.