Faq i rozwiązywanie problemów Fujitsu Ipad100 Series

Dla użytkowników Fujitsu Ipad100 Series, FAQ i rozwiązywanie problemów jest niezbędnym narzędziem do korzystania z urządzenia. Strona internetowa Fujitsu oferuje szeroki wybór FAQ i wskazówek dotyczących prawidłowego użytkowania, naprawy i aktualizacji urządzenia. FAQ pomagają w identyfikacji problemów i zawierają informacje dotyczące najczęściej spotykanych problemów związanych z produktem. Strona zawiera również wskazówki dotyczące naprawy i aktualizacji oprogramowania, wyjaśniające, jak wykonać te czynności bezpiecznie i skutecznie. Użytkownik może również skontaktować się z działem wsparcia firmy Fujitsu w celu uzyskania dalszej pomocy.

Ostatnia aktualizacja: Faq i rozwiązywanie problemów Fujitsu Ipad100 Series

Jak naprawić Safari nie działa na iPadzie?

W tym artykule zwrócono uwagę na 5 typowych problemów związanych z Safari, z którymi borykają się użytkownicy iPada, oraz odpowiednie rozwiązania, aby naprawić problem z Safari, który nie działa na iPadzie.

iPad Bluetooth nie działa? 10 metod tutaj

Dlaczego Bluetooth nie działa na moim iPadzie? Nie denerwować. W tym artykule znajdziesz 10 najlepszych metod naprawienia problemu z niedziałającym iPadem Bluetooth.

[Rozwiązano] Brak App Store na iPadzie

Znalazłeś App Store zgubiony na iPadzie? Nie wahaj się przeczytać tego posta, który oferuje wszystkie 6 najlepszych sposobów na łatwe naprawienie sklepu z aplikacjami, którego brakuje w iPadzie.

Dostępne metody połączenia

W drukarce dostępne są poniższe metody nawiązywania połączenia.

  • Połączenie bezprzewodowe

    Połącz drukarkę i urządzenia (np. komputer/smartfon/tablet) przy użyciu routera bezprzewodowego.

    Jeśli masz router bezprzewodowy, możesz go użyć, by nawiązać połączenie bezprzewodowe.

  • Metody połączenia różnią się w zależności od rodzaju routera bezprzewodowego.
  • Ustawienia sieciowe, np. identyfikator SSID i protokół zabezpieczeń, można zmieniać w drukarce.
  • Po nawiązaniu połączenia między urządzeniem a routerem bezprzewodowym i pojawieniu się na ekranie urządzenia ikony (ikony Wi-Fi) możesz podłączyć urządzenie do drukarki za pośrednictwem routera bezprzewodowego.
  • Wireless Direct

    Połącz drukarkę i urządzenia (np. komputer/smartfon/tablet) bez użycia routera bezprzewodowego. canon/ij/webmanual/Manual/All/TS3100%20series/PL/NTR/screens/direct. jpg" alt=""/>

  • Podczas korzystania z drukarki w trybie bezpośredniego połączenia drukarka traci dostęp do Internetu. W takim przypadku nie można korzystać z usług sieci Web przeznaczonych dla drukarki.
  • Jeśli łączysz z drukarką, która działa w bezpośrednim trybie bezprzewodowym, urządzenie komunikujące się z Internetem za pośrednictwem routera bezprzewodowego, połączenie między urządzeniem a routerem bezprzewodowym zostanie przerwane. W takim przypadku urządzenie może automatycznie przełączyć się na połączenie danych komórkowych, w zależności od modelu urządzenia. Komunikacja z Internetem za pośrednictwem połączenia danych komórkowych wiąże się z naliczaniem opłat.
  • W bezpośrednim trybie bezprzewodowym można połączyć maksymalnie pięć urządzeń naraz. Jeśli spróbujesz podłączyć szóste urządzenie, gdy będzie już podłączonych ich pięć, pojawi się komunikat o błędzie. W takim przypadku odłącz jedno z urządzeń, którego nie używasz, i ponownie skonfiguruj ustawienia. identyfikator SSID i protokół zabezpieczeń, są wprowadzane automatycznie.
  • Uwaga

  • Drukarkę można połączyć z komputerem przy użyciu USB kabla (połączenie USB). Przygotuj kabel USB. Więcej informacji znajduje się w sekcji Podłączanie do innego komputera za pośrednictwem sieci LAN/Zmiana metody połączenia z kabla USB na sieć LAN.
  • Ustawienia/konfiguracja połączenia sieciowego

    Przeprowadź konfigurację połączenia drukarki z komputerem/smartfonem/tabletem.

    Aby uzyskać więcej informacji o tej procedurze, kliknij tutaj.

    Zmiana ustawień sieciowych

    Poniżej znajdują się informacje na temat zmiany ustawień połączenia drukarki z komputerem/smartfonem/tabletem.

  • Aby zmienić metodę połączenia sieciowego:
  • Zmiana metody bezprzewodowego połączenia LAN
  • Zmiana trybu połączenia
  • Aby dodać komputer/smartfon/tablet w drukarce:
  • Podłączanie do innego komputera za pośrednictwem sieci LAN/Zmiana metody połączenia z kabla USB na sieć LAN
  • Aby tymczasowo korzystać z bezpośredniego trybu bezprzewodowego:
  • Drukowanie/skanowanie w bezpośrednim trybie bezprzewodowym
  • IJ Network Device Setup Utility

    Program IJ Network Device Setup Utility sprawdza lub diagnozuje ustawienia drukarki i komputera, a także przywraca ich stan w przypadku wystąpienia błędów połączenia sieciowego. Wybierz jedno z poniższych łączy, aby pobrać program IJ Network Device Setup Utility.

  • W przypadku systemu Windows
  • W przypadku systemu Mac OS
  • Konfigurowanie/zmiana ustawień sieciowych (Windows)

    W systemie Windows do skonfigurowania ustawień sieciowych można użyć programu IJ Network Device Setup Utility. canon/ij/webmanual/NWDeviceSetupUtility/W/1. 4/PL/NWDS/nwds_0000. html">Program IJ Network Device Setup Utility (Windows)

  • Diagnozowanie i naprawianie ustawień sieciowych (Windows/Mac OS)

    Ustawienia sieciowe można diagnozować lub naprawiać przy użyciu programu IJ Network Device Setup Utility.

    W przypadku systemu Windows:

    W przypadku systemu Mac OS:

  • Program IJ Network Device Setup Utility (Mac OS)
  • Porady dotyczące połączenia sieciowego

    Uwagi/ograniczenia

    Szczegółowe informacje znajdują się poniżej.

  • Ograniczenia dotyczące ustawień sieciowych:
  • Ograniczenia
  • Uwagi dotyczące drukowania za pomocą usługi sieciowej:
  • Informacje o drukowaniu usługi WWW
  • Ten opis rozwiązywania problemów podzielono na cztery poniższe części.

    • Wyszukaj

      Wyszukiwanie stron docelowych poprzez wprowadzanie słów kluczowych.

    • Często zadawane pytania

      Zbiór odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez naszych klientów.

      Przykłady problemów

      Znajdowanie przyczyn i rozwiązań problemów na podstawie stanu produktu lub efektów jego działania.

      Problemy z obsługą

      Rozwiązania, porady optymalizacyjne i inne informacje dotyczące poszczególnych funkcji, takich jak drukowanie.

  • Rozwiązywanie problemów — strona główna
  • Faq i rozwiązywanie problemów Fujitsu Ipad100 Series

    Bezpośredni link do pobrania Faq i rozwiązywanie problemów Fujitsu Ipad100 Series

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Faq i rozwiązywanie problemów Fujitsu Ipad100 Series